Niszczenie dokumentów
Dokumenty to pojęcie niezwykle szerokie. Używając go zazwyczaj mamy na myśli różnego rodzaju nośniki z informacjami i związane są z formalizacją określonych czynności czy procesów. Dokumenty wytwarzają instytucje publiczne, urzędy, placówki różnego typu (np. szpitale, ZUS, urzędy skarbowe szkoły i uczelnie wyższe), ale również firmy – zarówno te większe, jak i mniejsze. Trudno sobie dziś wyobrazić nasze życie bez dokumentacji.
Remeco Sp. z o.o.
Siedziba firmy
ul. Bratkowa 2, Trzeciewnica, 89-100 Nakło nad Notecią
- +(48) 725 882 040
- biuro@remeco.pl
Kiedy dokumenty należy zniszczyć?
Oczywiście dzisiaj coraz częściej informacje przechowywane są w postaci elektronicznej. Wciąż jednak wiele ważnych danych potrzebuje zapisów na papierze. Przepisy określają czas ich przechowywania. Kiedy on jednak upłynie, dokumenty trzeba zniszczyć. Jesteśmy firmą, która pomoże Ci się uporać z nadmiarem zbędnej dokumentacji. Zniszczymy ją fachowo i zgodnie z wszelkimi procedurami.
Postępowanie z dokumentami z klauzula tajności
Utylizacja dokumentów niejawnych i zawierających wrażliwe dane osobowe wymaga szczególnego postępowania. Zawarte w nich informacje nie mogą bowiem być dostępne dla osób postronnych. Dokumenty takie muszą zostać zniszczone skutecznie i bezpowrotnie. Przestrzegamy w tym zakresie wszelkich procedur bezpieczeństwa. Zadbamy o to, aby informacje niejawne z Twoich dokumentów nigdy nie ujrzały światła dziennego. Możesz nam zaufać.